Turecka spółka STM dostarczyła pakistańskiej marynarce wojennej drugi zmodernizowany konwencjonalny okręt podwodny projektu Agosta 90B – PNS Khalid (S-137). Jest to pierwszy eksportowy projekt modernizacji zagranicznych okrętów podwodnych w Turcji.
W ramach modernizacji wymianie uległy sonary, peryskopy, systemy dowodzenia i kierowania, systemy dystrybucji danych, konwertery, układy sterowania, układ chłodzenia wodą, systemy radarowe i wsparcia elektronicznego. Nowe wyposażenie jednostek zostało dostarczone przez lokalne przedsiębiorstwa, w tym Aselsan i Havelsan. Z kolei zaimplementowane w czasie modernizacji modyfikacje kadłuba, a także nowe komponenty i przeprowadzone prace zostały certyfikowane przez towarzystwo Dat Norske Veritas.
Umowa na modernizację 3 używanych przez Pakistan okrętów francuskiego projektu Agosta 90B została zawarta w 2017. Ich celem jest wydłużenie służby tych jednostek, zamówionych jeszcze w 1994. Mimo to ostatni z okrętów został przyjęty do służby w pakistańskiej marynarce wojennej dopiero 14 lat później. Pierwszy zmodernizowany przez Turków okręt – PNS Hamza (S-139) – został przekazany użytkownikowi w 2021. Jednostka zdążyła wziąć m.in. udział w ćwiczeniu Seaspark 2022, w czasie którego wzięła udział w zatopieniu wycofanej ze służby fregaty, wystrzeliwując torpedę (Pakistan zatopił wycofaną fregatę, 2022-03-16).