Linie Breeze Airways ujawniły zamówienie 10 dodatkowych samolotów A220-300, zwiększające całkowite zamówienie amerykańskiego przewoźnika do 90 maszyn tego typu. Wraz z jego realizacją Breeze staną się trzecim co do wielkości użytkownikiem A220.
Breeze odebrały pierwszy samolot Airbus A220 w grudniu 2021 i według stanu na koniec stycznia 2024 na terenie Stanów Zjednoczonych eksploatowały 20 takich maszyn. Przedstawiciele przewoźnika ogłosili również, że przed końcem roku do obsługi połączeń pasażerskich zaczną korzystać z floty składającej się wyłącznie z A220.
Oprócz zapewnienia komfortu pasażerom, maszyny A220 umożliwiają liniom lotniczym zmniejszanie kosztów operacyjnych i wpływu na środowisko. Mogą pokonać bez międzylądowania dystans do 6700 km. Przy o 25% niższym zużyciu paliwa i emisji CO2 w przeliczeniu na jeden fotel pasażerski w porównaniu z samolotami poprzedniej generacji, A220 jest samolotem zaprojektowanym z myślą o przewozie 100–150 podróżnych. Gwarantuje on o 50% niższy poziom hałasu w porównaniu z samolotami poprzedniej generacji i o około 40% niższą emisję NOx względem standardów branżowych.
Podobnie jak wszystkie samoloty Airbusa, A220 może już latać będąc zasilanym mieszanką zawierającą do 50% zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Airbus dąży do tego, aby do 2030 wszystkie jego samoloty komercyjne mogły latać przy użyciu 100% SAF (Wyniki Airbusa za 2023, 2024-02-16, D-Orbit i Breeze zrezygnowały z fuzji, 2022-08-20, A220 Breeze w nowym malowaniu, 2021-09-14).