Boeing poinformował o postępach testów samolotu szkolenia zaawansowanego T-7A Red Hawk. Jeden z pięciu przedseryjnych samolotów tego typu, APT-3, przeszedł bazie US Air Force Eglin, próby klimatyczne w temperaturze od y w zakresie od –32°C do 43°C. W ich trakcie oceniano skuteczność działania instalacji płatowcowych (hydraulicznej, elektrycznej, paliwowej, klimatyzacji i pomocniczego zespołu napędowego) i zespołu napędowego oraz ogólne działanie w ekstremalnych warunkach środowiskowych.
W lutym zrealizowany test dynamiczny fotela wyrzucanego Collins Aerospace ACES 5 na torze w bazie USAF Holloman w Nowym Meksyku. Próba skupiała się na udoskonaleniach konstrukcyjnych fotela i owiewki wyprodukowanej przez Pacific Scientific EMC, mających na celu zmniejszenia ryzyka obrażeń pilota.
Także w lutym zakończono prace nad nowym oprogramowaniem układu sterowania lotem. Od tego czasu samolot wykonał ponad 10 lotów, osiągając kąt natarcia 25°. Ponadto podczas trzech z w/w lotów zademonstrowano zdolność samolotu do dokładnego śledzenia celu przy dużym kącie natarcia, co jest kluczową zdolnością w szkoleniu pilotów wielozadaniowych samolotów bojowych. Otwiera to drogę do rozpoczęcia przez USAF testów stateczności przy dużych kątach natarcia w bazie Edwards.
Próby w locie T-7A i kolejny etap prób fotela wyrzucanego mają być kontynuowane przez cały 2024 i w 2025.
Boeing buduje także nową linię montażu końcowego, gdzie powstawać mają T-7A zamówione w ramach transz produkcji małoseryjnej. Pierwsze dziobowe i rufowe sekcje kadłuba mają pojawić się tam w połowie bieżącego roku (Saab dostarczy elementy T-7A, 2024-01-25).