Australijskie Siły Obronne (ADF) podpisały umowę z przedsiębiorstwem Polaris Australia w sprawie dostaw pojazdów Dagor. Wartość kontraktu to 22 mln AUD (56,7 mln PLN). Obejmuje on pojazdy, wyposażenie misyjne, instrukcje techniczne, części zamienne, zestawy narzędzi wsparcie eksploatacji i szkolenie kierowców i personelu obsługi technicznej. Dostawy mają potrwać 2 lata. Dagor uzupełni inne pojazdy Polarisa używane w Australii – MV850 i Sportsman 6x6 Big Boss.
ADF mają odebrać Dagory w kilku wariantach, które będą służyć do wspierania operacji połączonych na całym świecie. Jedną z odmian będzie wariant transportowy z polepszoną mobilnością taktyczną i większym zasięgiem. Druga będzie odmiana rozpoznawcza wyróżniająca się zwrotnością i skrytością działania w trudnych warunkach. Wspierać je będzie wariant transportowy, w którym tylne siedzenia zastąpiono przestrzenią transportową do przewozu ładunków.
Na dostarczanych Australii pojazdach zintegrowane zostanie wyposażenie wyprodukowane lokalnie. Jego montaż będzie się odbywał w zakładzie produkcyjnym Polarisa w Melbourne.
Dagor to wysoce mobilny pojazd terenowy o trakcji 4x4. Może być transportowany drogą lotniczą, w tym na pokładzie samolotów C-130, śmigłowców CH-47 (możliwość załadowania dwóch wozów) i CH-53 a także w zawiesiu pod śmigłowcami obu wymienionych typów plus UH-60. Istnieje też możliwość zrzutu Dagora na spadochronie.
Pojazdy tego typu mają dopuszczalną masę całkowitą przekraczającą 3850 kg. Ich ładowność to ponad 1800 kg. W odmianie transportowej mogą one przewozić do 9 żołnierzy. Napędzane są przez silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem. Zasięg jazdy Dagorów to ok. 805 km. Pokładowa instalacja elektryczna może produkować do 4,4 kW energii. Na pojeździe jest możliwy montaż ciężkiego uzbrojenia.
Do tej pory Dagory pozyskało już wiele państw. Są one w użyciu sił zbrojnych USA, Kanady i państw europejskich (Rumunia kupi 50 wozów Polaris DAGOR, 2023-07-15).