Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Europejski certyfikat Phenoma 300

Lotnictwo cywilne, 09 maja 2010

W czasie zakończonych w ubiegłym tygodniu targów lotnictwa dyspozycyjnego EBACE, brazylijski Embraer poinformował o uzyskaniu europejskiego certyfikatu dla Phenoma 300.

Phenom 300 to samolot dla 8-9 pasażerów i jednego lub dwóch pilotów, o maksymalnej masie startowej 8,15 t. Ma 15,5 m długości, 16,2 m rozpiętości, a dwa silniki Pratt & Whitney PW 535E zapewniają maksymalną prędkość przelotową 833 km/h i zasięg 3300 km, przy 6 osobach na pokładzie i z rezerwą paliwa na 185 km lotu / Zdjęcie: Embraer

Certyfikat European Aviation Safety Agency (EASA) Phenon 300 otrzymał już 29 kwietnia, jednak władze Embraera czekały z ogłoszeniem tej informacji do targów EBACE.

Pierwsze pozwolenie na loty, maszyna otrzymała w grudniu ubiegłego roku, najpierw od władz brazylijskich (zobacz: Certyfikat Phenoma 300), a później USA. Uzyskane niedawno pozwolenie EASA - podobnie jak poprzednie - nie przewiduje jakichkolwiek ograniczeń w użytkowaniu tych samolotów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.