Podczas konferencji IATA w Delhi, linie IndiGo ogłosiły, planują zwiększyć obecne zamówienia na Airbusy A350 do 60 samolotów. Pierwszy A350-900 ma zostać dostarczony w 2026.
Dodatkowe zamówienie jest częścią planu ekspansji przewoźnika, który zakłada wzmocnienie partnerstw z Air France-KLM, Virgin Atlantic i Delta Air Lines. Planuje również rozległą ekspansję międzynarodową z nowymi lotami między Indiami a Europą, które rozpoczną się tego lata.
Od lipca 2025 IndiGo wynajmują na zasadzie wet-leasingu sześć Boeingów 787 od Norse Atlantic Airways. Początkowo będą one używane do obsługi lotów z Mumbaju do Amsterdamu i Manchesteru, a później – do Kopenhagi i Londynu. Kolejnym nowym kierunkiem będą Ateny, ale tam latać mają nowe A321XLR (pierwszy samolot tego modelu ma zostać wkrótce dostarczony).
Obecnie flota IndiGo składa się z dwóch, dzierżawionych od Turkish Airlines, Boeingów 777-300ER, 48 ATR72-600, 27 A320, 214 A320neo, 3 A321-200P2F, 140 A321neo i sześciu 737-8 (dzierżawionych od Qatar Airways).
Oprócz w/w A350, IndiGo zamówiły także 235 A320neo i 649 A321neo, bezpośrednio od producenta (IndiGo zamówiły 30 A350-900, 2024-04-28).