W czerwcu 2025 europejski Airbus dostarczył 63 samoloty komercyjne dla 35 klientów (PAS 2025: PLL LOT kupują A220, 2025-06-16), a amerykański Boeing 60, w tym 3 latające zbiornikowce KC-46A dla US Air Force. W pierwszej połowie dostawy Airbusa wyniosły 306 dużych samolotów dla 65 odbiorców, a Boeinga 280 (w tym wojskowych). Europejski koncern dostarczał głównie samoloty rodziny A320neo, a amerykański modelu 737 MAX.
Airbus uzyskał w czerwcu zamówienia na 203 samoloty. Bo odliczeniu rezygnacji z zamówień na 16 samolotów oznacza to, że europejski koncern otrzymał zamówienia na 187 nowych samolotów. Łącznie zamówienia na samoloty Airbusa w 2025 (Airbus bez nowych zamówień w maju, 2025-06-08) sięgnęły 494 przy rezygnacji z 92, co daje zamówienia na 402 samoloty netto.
Zamówienia Boeinga wyniosły w czerwcu 116 samolotów przy jednoczesnej rezygnacji z 3. Od początku 2025 amerykański uzyskał zamówienia na 668 samolotów (Boeing dostarczył w kwietniu 45 samolotów, 2025-05-15).