Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Uzbrojony Silent Eagle

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 21 lipca 2010

Wczoraj przedstawiciele Boeinga poinformowali, że 14 lipca odbyła się udana próba odpalenia pocisku AMRAAM z konforemnej wnęki uzbrojenia.

Moment odpalenia pocisku. Według wcześniejszych założeń, próba miała zostać wykonana na wysokości ok. 5 km i przy prędkości 450 km/h / Zdjęcie: Boeing

Próbny lot rozpoczął się o 17.59 czasu miejscowego, startem z bazy lotnictwa US Navy, Point Mugu. Trwał niemal godzinę.

W jego trakcie, z pokładu demontratora F-15E1, odpalono pocisk testowy AIM-120. Próba miała na celu zbadanie wpływu odpalenia pocisku na własności pilotażowe, jak i samą komorę uzbrojenia. Test zakończył się sukcesem.

Boeing tworzy za własne środki nową wersję, wiekowego już F-15, głównie pod kątem ewentualnego zamówienia wojsk lotniczych Korei Południowej. Samolot będzie musiał jednak pokonać konkurencję F-35 i Eurofightera (zobacz: Licencja eksportowa na F-15 Silent Eagle).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra