Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rewelacyjne wyniki Emirates

Lotnictwo cywilne, 01 listopada 2010

Emirates Airlines obsłużyły w pierwszej połowie roku 15,5 mln pasażerów, o 17,3% więcej, niż rok wcześniej. Zysk netto wzrósł 3,5-krotnie, do 925 mln USD.

Emirates wykorzystuje już kilkanaście największych A380. Flota przewoźnika składa się ze nowoczesnych i oszczędnych maszyn. Średni wiek samolotów Emirates to niecałe 6 lat / Zjdjęcie: Airbus

Emirates nawet w czasie kryzysu notowała zysk. Obecnie, w czasie wzrostu ruchu lotniczego, spółka rozwija się w tempie, o jakim jedynie może marzyć większość konkurentów.

Obroty kontrolowanego przez państwo przedsiębiorstwa wyniosły w pierwszym półroczu bieżącego roku 26,4 mld drahm (7,2 mld USD), a więc aż o 35,5% więcej, niż w analogicznym okresie 2009. Obrót Emirates SkyCargo wzrósł prawie o połowę, do równowartości 1,2 mld USD. Samoloty tego podmiotu przewiozły towary o łącznej masie 897 tys. t.

Ta dynamika finansowa przekłada się na rozwój floty przewoźnika. Obecnie liczy ona 137 samolotów, obsługujących 100 połączeń w 60 krajach. Władze spółki zamierzają zwiększyć liczbę samolotów do 163 w 2012 i ok. 320 egz. w 2018. W tym celu, wyłącznie w ciągu pierwszych 6 miesięcy bieżącego roku Emirates zamówiła 30 Boeingów 777 i aż 32 Airbusy 380 (zobacz: Gigantyczne zamówienie na A380).

Szef Air France, Pierre-Henri Gourgeon w ubiegłym miesiącu oskarżył Emirates i innych przewoźników regionu, o korzystanie ze wsparcia swoich rządów. Chodzi głównie o niskie opłaty lotniskowe, podatki od paliwa oraz brak konieczności realizowania części obowiązków socjalnych wobec pracowników. Tim Clark, prezydent Emirates uznał te zarzuty za bezzasadne.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.