Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Jednak nie silnik

Lotnictwo cywilne, 04 stycznia 2011

Ani wybuch, ani zapłon silnika nie były przyczyną pożaru samolotu Tu-154B linii Kogałymawia. Pożar rozpoczął się w kabinie pasażerskiej.

Mieżgosudarstwiennyj awiacionnyj komitet (MAK) ustalił, że silniki samolotu Tu-154B, który spłonął w Surgucie 1 stycznia nie były przyczyną pożaru. Nie zapalił się też silnik pomocniczy (WSU). Na swej stronie internetowej MAK podaje, że pożar rozpoczął się w kabinie pasażerskiej, w rejonie wręg nr 62-65. Aby ustalić przyczynę zapłonu, specjaliści Komitetu badają m.in. pozostałości instalacji elektrycznej samolotu w tym obszarze.

Wkrótce po katastrofie rosyjskie media podawały, że pożar był wynikiem wybuchu jednego z silników (Wybuch silnika Tu-154, 2011-01-01). Ogień miał wkrótce objąć jeden ze zbiorników paliwa, a później cały samolot.

Rostransnadzor zawiesił loty wszystkich Tu-154B (Zawieszenie lotów Tu-154B, 2011-01-02). W FR pozostało ich jeszcze 14.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.