Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A380 dla Asiana Airlines

Lotnictwo cywilne, 08 stycznia 2011

Południowokoreańska Asiana Airlines podpisała w czwartek porozumienie o zakupie 6 samolotów pasażerskich Airbus 380. Pierwszy z nich trafi do odbiorcy w 2014.

Artystyczna wizja A380, należącego do Asiana Airlines. Odrzutowce tego typu będą obsługiwać połączenia z miastami Europy i USA / Rysunek: Airbus

Asiana Airlines to już drugi przewoźnik Republiki Korei, który zdecydował się na największy samolot pasażerski świata. Korean Air, flagowy przewoźnik tego kraju, zakupił 10 takich maszyn i już wkrótce powinien otrzymać pierwsze z nich.

Wartość kontraktu nie została ujawniona. Katalogowa cena 6 A380 wynosi ok. 2 mld USD.

Do tej pory Airbus zdobył zamówienia na 240 samolotów tego typu, z których 40 zostało już dostarczonych. Po najsłabszych - od początku sprzedaży w 2001 - latach 2008-2009, kiedy sprzedano łącznie 13 A380, ubiegły rok zaowocował kontraktem z Emirates na dostawy 32 maszyn (zobacz: Gigantyczne zamówienie na A380).

Najczęściej samoloty te kupowane są przez linie lotnicze krajów Bliskiego Wschodu (zamówienia na 105 egz.) i Azji (77). Dopiero na trzecim miejscu znalazły się przedsiębiorstwa europejskie (47) i północnoamerykańskie (10). A380 nie znalazły żadnych nabywców w Ameryce Łacińskiej i Afryce.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra