Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Le Bourget 2011: Radar IAI Elta na C295M

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 22 czerwca 2011

Podczas Paris Air Show Airbus Military i IAI podpisały umowę o wspólnym rozwijaniu samolotu wczesnego ostrzegania na bazie transportowego C295M.

Istnienie projektu samolotu wczesnego ostrzegania na bazie transportowego C295M EADS ujawnił kilka tygodni temu. Niedawno oblatano samolot demonstracyjny z makietą radaru nad kadłubem (C295 wczesnego ostrzegania, 2011-06-09). Teraz, podczas wystawy lotniczej na podparyskim Le Bourget, podpisano Memorandum of Understanding (MOU) pomiędzy Airbus Military i Israel Aerospace Industries (IAI) dotyczącą wyposażenia przyszłego samolotu AEW&C w radar AESA (Active Electronically Scanned Array) 4. generacji produkcji Elta Systems. Z radarem ma być zintegrowany system IFF.

C295M AEW ma rozpoznawać dookólnie sytuację w powietrzu i na morzu. Uzyskiwany obraz ma być transmitowany w czasie rzeczywistym przez łącza sieciocentryczne. Radar ma mieścić się w obudowie o średnicy 6 m.

Radary IAI/Elta poprzedniej generacji są montowane na samolotach Gulfstream G550 i Ił-76.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.