Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat dla Dreamlinera już wkrótce

Lotnictwo cywilne, 18 sierpnia 2011

Przedstawiciele Boeinga poinformowali wczoraj o zakończeniu programu testów w locie, wymaganych w procesie certyfikacyjnym modelu 787, wyposażonego w silniki Rolls-Royce`a.

Prototyp ZA001 trze spodem kadłuba o pas startowy w czasie próby określenia najniższej prędkości, niezbędnej do poderwania maszyny w powietrze / Zdjęcie: Boeing

Ostatni lot, wymagany procesem certyfikacyjnym, odbył się w sobotę. Za sterami samolotu testowego ZA102 zasiadł kapitan Mike Carriker, główny pilot programu 787. Dreamliner wylądował na lotnisku Paine Field w Everett o godzinie 13:58 czasu lokalnego, po 90-minutowym locie, który rozpoczął się w Billings w stanie Montana.

W ten sposób zrealizowano jeden z ostatnich etapów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia amerykańskich władz lotniczych na komercyjne wykorzystywanie Boeingów 787 z silnikami Trent 1000, a w efekcie - na zrealizowanie pierwszej dostawy, planowanej na wrzesień bieżącego roku (zobacz: Prezentacja Dreamlinera dla ANA).

Dotychczasowy program testów w locie - jeszcze nie zakończony, bo dotyczący odmiany z silnikami General Electric GEnx - objął 1700 lotów, w łącznym wymiarze 4800 h.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra