Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Embraer czeka na zgodę

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 31 marca 2012

Władze ChRL nie wyraziły dotąd zgody na rozpoczęcie w Harbinie produkcji samolotów dyspozycyjnych Embraer Legacy w miejsce ERJ 145, których wytwarzanie zakończono tam ponad rok temu.

Embraer Executive Jets i Aviation Industry Corp of China (AVIC) porozumiały się już w sprawie modelu biznesowego produkcji w wytwórni w Harbinie samolotów dyspozycyjnych Legacy 600 i 650. Miałyby one powstawać w halach, w których do drugiego kwartału ub.r. montowano samoloty pasażerskie ERJ 145 (Roll-out pierwszego chińskiego samolotu pasażerskiego, 2007-12-22). Przedstawiciele brazylijskiego Embraera zapowiadali to jeszcze w kwietniu 2011. Na razie jednak nie udało się uzyskać zgody władz ChRL na uruchomienie przedsięwzięcia. Hale stoją więc puste.

Ernie Edwards, prezes Embraer Executive Jets, ocenia, że na wyprodukowanie pierwszego samolotu w nowym miejscu potrzeba 18 miesięcy. Oznacza to, że jeśli zgoda zostanie wydana w połowie br., roll out zmontowanego w ChRL Embraera Legacy byłby możliwy pod koniec 2014 lub na początku 2015.

Ambasadorem marki Embraer w ChRL jest znany aktor Jackie Chang. Przyleciał on kilka dni temu Embraerem 650 do Szanghaju na otwarcie Asian Business Aviation Convention and Exhibition (ABACE). W listopadzie 2011 brazylijski producent ogłosił sprzedanie ponad 20 samolotów dyspozycyjnych (w tym trzynastu 650) chińskiemu Minsheng Financial Leasing (MFL). Pierwszy z nich został przekazany właśnie w czasie ABACE.

MFL chce być liderem chińskiego rynku leasingu samolotów dyspozycyjnych. W innym dużym kontrakcie kompania zamówiła 50 samolotów Gulfstreama za ponad 2 mld USD (Zamówienie na 50 Gulfstreamów, 2011-07-10).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.