Beechcraft King Air 350ER, wyposażony w zmodyfikowany system misji i czujników opracowany przez spółkę SELEX Galileo ATOS, pomyślnie przeszedł pierwszy etap prób w locie wymaganych przez EASA.
King Air 350ER wykonywał loty z radarem Gabbiano SELEX Galileo i taktycznym systemem obserwacji ATOS. Zintegrowany charakter systemu i nowy interfejs pozwalają na ograniczenie obsługi do jednego operatora zarządzającego całym systemem, łącznie z radarem Gabbiano i czujnikami elektrooptycznymi.
ATOS został już wybrany przez sześć krajów. Obecnie służy ponad 40 systemów, na wielu platformach lotniczych. Popularne są także różne wersje radaru Gabbiano. Jednym z 6 dotychczasowych klientów jest brazylijski Embraer, który wybrał go dla opracowywanego wojskowego samolotu transportowego KC39 (V2500 dla KC-390, 2012-07-06).
Na Farnborough Hawker Beechcraft zaprezentował m. in. samolot demonstrator Beechcraft Multi-Mission King Air 350ER, o wydłużonej długotrwałości lotu do 12 h lub zasięgu przekraczającym 4500 km. Demonstrator został wyposażony radiolokator poszukiwawczy, zestaw czujników elektro optycznych i podczerwieni przeznaczone do misji dozorowania. Instalacje są certyfikowane przez FAA i EASA.
Dwa dodatkowe samoloty na wystawie w Farnborough są morski patrolowo ratowniczy King Air B200 wykorzystywany przez rząd Malty oraz wariant kontroli powietrznej (FIS) z bazie King Aira 350 - wyposażone w system Aerodata. Maltański B200 wykorzystywany do patrolowania morskich granic, również zawiera radar i zestaw czujników optoelektronicznych oraz systemów obserwacji w podczerwieni.