Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot Falco Evo

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 24 lipca 2012

Dziś dokonano oblotu bsl Falco Evo - konstrukcji Selex Galileo należącego do włoskiego koncernu Finmeccanica. Bezzałogowiec wystartował z bułgarskiego lotniska Czesznegirowo.

Pierwszy lot włoskiego prototypu bezzałogowca rozpoznawczego Falco Evo trwał 40 minut. W testach osiągnął on wysokość 450 metrów w konfiguracji z wysuniętymi klapami. Lot i lądowanie odbyły się bez problemów.

Selex Galileo zademonstrował po raz pierwszy nowy bsl z rodziny Falco w czerwcu 2011 na salonie w Le Bourget. Jest on znacznie większy od poprzednika - jego rozpiętość jest prawie dwukrotnie większa. Falco Evo ma udźwig systemów rozpoznawczych na poziomie 100-120 kg (Falco - 80 kg). Jego planowana długotrwałość lotu ma przekraczać 18 godzin, o 10 więcej niż standardowego Falco.

Falco w podstawowej wersji kupiły - według producenta - cztery kraje, w tym Pakistan (Falco nad Pakistanem, 2009-03-09). Islamabad kupił 5 bsl tego typu w 2007. Selex Galileo twierdzi, że sprzedał łącznie 50 Falco. Nie informuje jednak o pozostałych klientach. Prawdopodobnie są wśród nich Jordania i Arabia Saudyjska.

Zdjęcia: Selex Galileo


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.