Brazylijska Agrale na tegorocznych targach Interseg w Sao Paulo zaprezentowała wraz z OTT Blindados prototyp opancerzonej wersji samochodu terenowego Marruá, oznaczonego jako M27 VPBL.
Brazylijskie siły zbrojne odebrały pierwszą partię wozów terenowych Marruá w 2005. Samochody zaprojektowała Engesa, znana m.in. z produkcji transporterów Urutu czy czołgów Osorio. Po ogłoszeniu upadłości, prawa do montowania samochodów przejęła grupa pracowników i spółka Agrale. Dostarcza ona - w niewielkich partiach - pojazdy dla rodzimych i argentyńskich sił zbrojnych. Do tej pory powstało kilka odmian, w tym m.in. pojazd dowodzenia (Brazylijski wóz dowodzenia, 2012-03-25).
Ostatni model został stworzony na bazie odmiany AM 200 4x4. Brazylijska OTT Blindados opancerzyła pojazd, korzystając ze swoich wcześniejszych doświadczeń. Według zapewnień producenta, udało im się zabezpieczyć przedział załogowy przed ostrzałem z broni strzeleckiej (choć nie ujawniono jakiej amunicji) oraz wybuchami granatów.
Marruá M27 VPBL (Veículo de Patrulha Blindado Leve) może przewozić do 8 ludzi. Zaprojektowano go dla dwóch silników: Cummins ISF 2.8 Euro 5 o mocy 150 KM lub 140-konny MWM Sprint 4.07 TCE Euro 3. Samochód jest oferowany wojsku oraz służbom porządkowym.
Na podstawie informacji Santiago Rivasa