Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Hercules w tunezyjskich barwach

Lotnictwo wojskowe, 28 stycznia 2013

Pierwszy z zamówionych przez Tunezję samolotów transportowych C-130J-30 Super Hercules został już pomalowany w barwy wojsk lotniczych tego państwa. Maszyna rozpoczyna fazę testów w locie.

Przyszły tunezyjski C-130J-30 Super Hercules. Tunezja jest jednym z 15 państw świata, które zamówiły te samoloty. Poza nią na ten krok zdecydowały się także: Australia, Dania, Indie, Irak, Izrael, Kanada, Katar, Korea Południowa, Kuwejt, Norwegia, Oman, Wielka Brytania, Włochy i USA / Zdjęcie: Lockheed Martin

Pierwszy z zamówionych przez Tunezję Herculesów został wytoczony za hali zakładów Lockheed Martina w Martietta w piątek. Maszyna została wcześniej pomalowana w barwy tunezyjskich wojsk lotniczych. W ciągu następnych miesięcy przejdzie serię testów w locie, sprawdzających funkcjonowanie wszystkich systemów pokładowych. Jej przekazanie odbiorcy planowane jest na połowę br.

Zaprezentowany C-130J-30 jest pierwszym z 2 zakupionych przez Tunezję w 2010 (Super Herculesy dla Tunezji, 2010-03-03). Wersja cechuje się wydłużonym kadłubem. Druga z maszyn ma zostać przekazana Tunezyjczykom w 2014. Po wprowadzeniu do służby, uzupełnią one obecnie wykorzystywane samoloty starszych wersji B i H, z których część pozostaje w służbie od 30 lat. Nowe Herculesy zostaną przystosowane także do realizowania misji gaśniczych.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.