Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Bogatszy Bombardier

Lotnictwo cywilne, 05 kwietnia 2008

Miesiąc po przedstawieniu przez Bombardiera danych dotyczących samolotów wyprodukowanych w 2007, ogłoszono wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Kanadyjczycy zwiększyli przychód o 17%, do sumy 9,7 mld USD.


Bombardier chce utrzymać pozycje lidera na rynku samolotów biznesowych (zobacz: Wytwórnie samolotów lekkich w 2007). Szczególne nadziej wiąże z przedstawionym Learjetem 60 XR oraz całkowicie nową konstrukcją, rozwijanym przy udziale niemieckiego Grob Aerospace Learjetem 85, ze strukturą niemal całkowicie wykonaną z kompozytów / Zdjęcie: Bombardier

Bombardier Aerospace, wiodąca spółka Bombardier Inc., osiągnęła w ubiegłym roku finansowym (liczonym od 1 lutego do 31 stycznia), 9,7 mld USD obrotu i 5,6-procentowy zysk (przed opodatkowaniem).

Tak dobre wyniki to przede wszystkim zasługa większej, ubiegłorocznej produkcji. Bombardier wyprodukował w ubiegłym roku 361 samolotów, o 35 więcej niż w 2006 (zobacz: 361 samolotów Bombardiera).

Jednocześnie, skokowo wzrosła wartość portfela zamówień, z 13,2 do 22,7 mld USD. Mimo, że odbyło się to głównie za przyczyną większych zakupów samolotów regionalnych (87 w 2006 i aż 238 egz. w roku ubiegłym), przedstawiciele Bombardiera nie planują zwiększenia produkcji tego rodzaju samolotów - zamówienia są rozłożone w czasie.

Istotny wzrost będzie natomiast dotyczył samolotów dyspozycyjnych. I to nie - jak do tej pory - za sprawą rynku amerykańskiego, ale zapotrzebowania ze strony państw azjatyckich i Rosji. Obecnie klienci z USA generują jedynie 30% wartości portfela zamówień dla tego segmentu rynku.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.