Reklama
Reklama

Hiszpańska grupa stoczniowa nawiązała współpracę z Paramount Group. Obaj producenci będą oferować swoje rozwiązania klientom w Afryce.

Porozumienie o współpracy podpisano w siedzibie ambasadora Hiszpanii w RPA, Juana Sella. Dokument sygnowali: Jose Manuel Revuelta, prezes Navantii (po lewej) i Eric Ichikowitz, dyrektor ds. marketingu międzynarodowego Paramount Group / Zdjęcie: Navantia

Podpisane pod koniec minionego tygodnia porozumienie reguluje zakres i zasady współpracy Navantii z południowoafrykańską Paramount Group. Obaj producenci zapoczątkują wkrótce nową kampanię marketingową, skierowaną do potencjalnych klientów w Afryce.

Pierwszym celem hiszpańskiej grupy stoczniowej będzie przetarg na dostawę South African Navy (SAN, marynarce wojennej RPA) serii nowych okrętów patrolowych w ramach programu Biro (Navantia zarzuca sieć na SAN, 2014-02-05). RPA chce kupić co najmniej 6 nowych patrolowców, które zastąpią w linii wiekowe, przyjmowane do służby na przełomie lat 1970./1980. jednostki typu Warrior.

W przyszłości Hiszpanie skupią się na oferowaniu swych rozwiązań m.in. państwom Afryki Zachodniej. Kraje znad Zatoki Gwinejskiej od lat zmagają się z problemem piractwa morskiego, które utrudnia wymianę handlową i spowalnia tempo rozwoju gospodarczego (Maleje aktywność somalijskich piratów, 2015-07-13). Kampanię marketingową skierowaną do państw afrykańskich zapoczątkowali już inni producenci stoczniowi z Europy, w tym francuska DCNS i włoska Fincantieri (DCNS zabiega o Afrykanów, 2015-07-09; Fincantieri chce wejść na afrykański rynek, 2014-02-03).

Reklama
Reklama

Powiązane wiadomości

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.