Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

United zamawiają Embraery 175

Lotnictwo cywilne, 30 kwietnia 2013

Amerykańskie United Airlines zawarły umowę w sprawie zakupu samolotów komunikacji regionalnej Embraer 175. Wartość transakcji, wraz z opcjami, to 2,9 mld USD.Embraer 175 w barwach United Express / Rysunek: Embraer

Porozumienie sygnowano wczoraj, w zakładach producenta w São José dos Campos. Przewoźnik zamówił 30Embraerów 175, z opcją na 40 kolejnych. Łączna wartość zakupu, wraz z opcjami, wynosi 2,9 mld USD.

Co ciekawe, w styczniu br. Jim Compton, wiceprezes United Airlines, twierdził, że linia nie zamówi żadnych nowych samolotów komunikacji regionalnej w 2013 i być może rozważy taką możliwość w następnym roku.

Samoloty będą eksploatowane przez United Express. Wszystkie zostaną przystosowane do przewozu 76 pasażerów w konfiguracji trzyklasowej – 12 w pierwszej, 16 w klasie ekonomicznej plus i 48 w ekonomicznej.

Rozpoczęcie dostaw zaplanowano w 1. kwartale przyszłego roku, a zakończenie – w 2015. Nowe Embraery 175 zastąpią niektóre z samolotów starszych typów (CRJ 200 i ERJ 145), o pojemności 50 osób.

Współpraca pomiędzy Embraerem i United, powstałymi w 2010 w wyniku połączenia United Airlines i Continental Airlines (Zgoda na fuzję United i Continental, 2010-05-03), rozpoczęła się od sprzedaży turbośmigłowych EMB 120 Brasilia dla Continental Airlines w latach 1980. Continental były pierwszym nabywcą odrzutowych ERJ 145, których ostatecznie zakupiły aż 275, tworząc największą w świecie flotę tego typu. Obecnie towarzystwo eksploatuje także 38 Embraerów 170, latających w barwach United Express.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.