Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Montaż seryjnej Cessny M2

Lotnictwo cywilne, 13 maja 2013

W zakładach w Wichita rozpoczęto montaż pierwszej seryjnej Cessny Citation M2. Samolot ma uzyskać Certyfikat Typu FAA w 2. połowie br.

Połączenie skrzydeł i kadłuba pierwszego seryjnego samolotu Citation M2  / Zdjęcie: Cessna Aircraft

Kilka dni temu, w wytwórni Cessna Aircraft w Wichita, miało miejsce połączenie skrzydeł i kadłuba pierwszego seryjnego biznesjeta Citation M2. Prototyp samolotu oblatano ponad roku temu (Oblot Cessny M2, 2012-03-12).

Postępy w programie są zadowalające. Teraz planujemy kolejne przedsięwzięcia w procesie certyfikacji, a następnie rozpoczniemy dostawy samolotów dla klientów – stwierdził Dick Friesen, odpowiedzialny za produkcję modeli Mustang i M2.

Cessna Citation M2 została opracowana dla potrzeb użytkowników wymagających samolotu nieco większego niż lekki odrzutowiec Mustang, dysponującego także większą prędkością przelotową i większym zasięgiem. Największą zaletą M2 ma być zdolność do operowania z dróg startowych o długości nie przekraczającej 990 m, zbyt krótkich dla wielu biznesjetów.

Wyposażenie kabiny załogi stanowi awionika Garmin G3000. Samolot ma być zdolny do przewiezienia 7 pasażerów na odległość 2400 km. Maksymalny certyfikowany pułap lotu wynosić ma 12 497 m.

Uzyskanie Certyfikatu Typu Citation M2 przez amerykańskich władz lotniczych (FAA) zaplanowane jest w 2. połowie br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.