Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot Phenoma 300

Lotnictwo cywilne, 30 kwietnia 2008

Z testowego lotniska Gavião Peixoto, należącego do Embraera, wystartował wczoraj do pierwszego lotu Phenom 300. Wydarzenie odbyło się parę tygodni przed terminem.


Phenom 300 w czasie podejścia do lądowania. Ten model, wraz z jeszcze mniejszym Phenomem 100, ma wprowadzić Embraera na dynamicznie rozwijający się rynek małych samolotów dyspozycyjnych. Faktem jest, że zamówienia na oba typy maszyn liczone są już w setki egz. (zobacz: Rekordowe zamówienie na Phenoma 300) / Zdjęcie: Embraer

Za sterami maszyny o nr 99801 zasiedli kpt. John Sevalho Corção i szef zakładowych oblatywaczy, Eduardo Alves Menini, który był również w kokpicie, w czasie oblotu mniejszego Phenoma 100. Towarzyszył im inżynier pokładowych Jens Wentz. Lot trwał 1 h, 22 min. W jego trakcie sprawdzono zachowanie samolotu w podstawowych manewrach. Badano również wstępnie działanie systemów pokładowych.

Wydarzenie nastąpiło zaledwie nieco ponad dwa tygodnie po ceremonii przedstawienia samolotu (zobacz: Roll-out Phenoma 300) i kilka tygodni przed planowanym wcześniej terminem.

Samolot, razem z pozostałymi, montowanymi dwoma prototypami wylata w programie certyfikacyjnym 1400 h. Dodatkowy samolot zostanie wykorzystany do wprowadzenia ewentualnych poprawek, dla maszyn kolejnych serii produkcyjnych. Pierwsze dostawy planowane są na drugą połowę 2009.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.