Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe kabiny Singapore Airlines

Lotnictwo cywilne, 15 października 2013

Narodowy przewoźnik Singapuru wprowadził do oferty nowe wyposażenie kabin w samolotach Boeing 777-300ER.

Nowy fotel klasy pierwszej, który można rozłożyć na długość 208 cm

Od pewnego czasu we flocie Singapore Airlines znajdują się Boeingi 777-300ER, wyposażone w nowe fotele. Inauguracyjny rejs pierwszego z 8 samolotów z nowym wystrojem kabiny pasażerskiej miał miejsce 27 września, na trasie Singapur-Londyn. Częstotliwość lotów 777-300ER będzie wzrastać, tak aby w końcu października rejs był obsługiwany wyłącznie przez nowe samoloty. Opracowanie i wdrożenie nowego wyposażenia zajęło 5-7 lat i kosztowało przewoźnika 150 mln USD.

Oczywiście największy komfort odczuwają pasażerowie klasy pierwszej. W samolocie zabudowano 8 foteli, w układzie 1-2-1. Ich szerokość wynosi 90 cm, a długość po rozłożeniu – 208 cm. Projektantem wyposażenia jest BMW Group DesignworksUSA, a producentem – Jamco America. Ergonomiczne poduszki i ulepszony zagłówek, wyściełane oparcie pod głowę i dodatkowy materac zapewniają podróżnemu doskonały wypoczynek podczas długiego lotu. Inną ważną nowością jest oświetlenie fotela, umożliwiające czytanie i pracę.

Dotykowy video-pilot, służący do sterowania pokładowym systemem rozrywki KrisWorld

Uzupełnieniem jest nowy system rozrywki pokładowej KrisWorld, obejmujący m. in. 24-calowy ekran LCD, sterowany dotykowym video-pilotem. Oprócz gniazd zasilania i USB dodatkowo zamontowano przyłącza HDMI, aby dać pasażerom możliwość wyboru korzystania z ich własnych odtwarzaczy.

Fotele klasy bussines mają dwie dodatkowe pozycje położenia oparcia

Nowy fotel klasy business można zmienić w całkowicie płaskie łóżko, o długości 201 cm i szerokości 71 cm. Na pokładzie singapurskich Boeingów 777-300ER znajdują się 42 fotele tej klasy, także w układzie 1-2-1, zaprojektowane przez James Park Associates, również wytwarzane przez Jamco. W wyniku przeprowadzonych badań oraz zebranych opinii pasażerów mają one dwie dodatkowe, nowe, wypoczynkowe pozycje położenia oparcia. W klasie bussines została także umieszczona np. podręczna toaletka czy schowek na laptopa. Inne wyróżniki to 18-calowy ekran LCD z dotykowym video-pilotem, a także panel z gniazdkami do ładowania baterii, USB, eXport czy HDMI oraz nowe oświetlenie.

Nowa klasa ekonomiczna Singapore Airlines zapewnia jeszcze większy komfort. Fotele na pokładzie rozmieszczono w odstępie 81 cm / Zdjęcia: Singapore Airlines

Nowa klasa ekonomiczna Singapore Airlines daje jeszcze większy komfort, więcej przestrzeni i miejsca na nogi. 228 foteli, produkcji Zodiac Seats US rozmieszczono w układzie 3-3-3, w odstępie 81 cm. Każdy fotel ma nowo zaprojektowane oparcie z bocznymi poduszkami i zagłówek z większą ilością ustawień wysokości, co ułatwia przyjęcie najwygodniejszej pozycji w czasie lotu. Pasażerowie mogą korzystać z systemu rozrywki pokładowej, oglądając programy na 11-calowym dotykowym monitorze.

Obecnie flota Singapore Airlines składa się z 19 Airbusów A380, 24 A330-300, 21 Boeingów 777-300R, 7 777-300, 11 77-200ER i 17 777-200. Ich średni wiek to 6 lat i 7 miesięcy. Od 2017 dołączy do nich 5 kolejnych A380, 70 A350-900 (Singapore Airlines potwierdza Airbusy, 2013-01-14) i 30 Boeingów 787-10X (Airbusy i Boeingi za 17 mld USD, 2013-05-31). Dodatkowo niskokosztowa linia Scoot, będąca w 100% własnością singapurskiego towarzystwa, zamówiła 20 Dreamlinerów (R-R Trent dla 787 Singapore i Scoot, 2013-06-09), a regionalna spółka-córka Silk Air – 54 Boeingi 737 (SilkAir potwierdza Boeingi, 2012-11-15).

Samoloty w barwach Singapore Airlines docierają do 63 destynacji w 43 krajach. Podróżni z Polski mogą korzystać z siatki połączeń przewoźnika wyruszając z jednego z portów w naszym kraju, a następnie przesiadając się na rejsy Singapore Airlines w Kopenhadze, Londynie, Frankfurcie, Monachium, Amsterdamie i Zurychu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra