Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cathay Pacific zamawiają Boeingi 777-9X

Lotnictwo cywilne, 20 grudnia 2013

Towarzystwo Cathay Pacific poinformowało o zamówieniu 21 Boeingów 777-9X.

Wizualizacja Boeinga 777-9X Cathay Pacific / Rysunek: Boeing

Mające swoją siedzibę w Hong Kongu linie Cathay Pacific postanowiły złożyć zamówienie na najnowsze samoloty koncernu z Seattle (Boeing szuka miejsca produkcji 777X, 2013-11-24). 21 Boeingów 777-9X ma kosztować 58 mld HKD (22,8 mld PLN).

Dostawy zostaną zrealizowane w latach 2021-2024. Nowe samoloty będą przeznaczone do obsługi połączeń na szczególnie uczęszczanych trasach do Europy i Ameryki Pn. Boeingi 777-300ER wykonują dla nas doskonałą pracę. Dlatego jesteśmy zadowoleni, mogąc być nabywcą nowej generacji tego samolotu – stwierdził John Slosar, prezes Cathay Pacific.

Obecnie flota pasażerska towarzystwa składa się z 35 Airbusów A330-300, 11 A340-300, 13 Boeingów 747-400, 5 777-200, 12 777-300 i 38 777-300ER (Cathay Pacific są drugim największym użytkownikiem tego typu w świecie). Portfel zamówień obejmuje także 9 A330-300 (Tysięczny A330 dostarczony, 2013-07-22), 22 A350-900 i 26 A350-1000 oraz 12 Boeingów 777-300ER. Natomiast Cathay Pacific Cargo dysponują 22 Boeingami – 6 747-400F, 6 747-400ERF i 10 747-8F (Pierwszy Boeing 747-8 z ulepszeniami, 2013-12-19).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.