Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsze Boeingi 787 BBJ dostarczone

Lotnictwo cywilne, 06 lutego 2014

Boeing przekazał użytkownikom pierwsze 787 w wersji biznesowej.

Wizualizacja 787-8 jako biznesjeta / Rysunek: Boeing

Dział samolotów biznesowych Boeinga poinformował o przekazaniu w ubiegłym tygodniu dwóch samolotów 787-8 Boeing Business Jet. Jest to luksusowa wersja komunikacyjnego Dreamlinera, używanego m.in. przez PLL LOT (Czartery Dreamlinerem, 2013-05-08).

Nabywcami tego typu samolotów są zwykle szejkowie z krajów Bliskiego Wschodu, którzy pragną pozostać anonimowi. Także wyposażenie ich wnętrza okryte jest ścisłą tajemnicą.

Zasięg Dreamlinera w wersji biznesjeta wynosi 17 150 km. Po zakończeniu montażu i oblocie, 787-8 BBJ, bez wyposażenia i powłoki malarskiej, trafiają do specjalnego centrum, gdzie zabudowywane są elementy dobrane indywidualnie dla każdego klienta. Ostateczna cena samolotu uzależniona jest głównie od wystroju wnętrza (BBJ ma 15 lat, 2011-07-18).

Dotychczas koncern z Seattle dostarczył użytkownikom 3 Boeingi 787-8 BBJ. Pierwszy z nich trafił do rąk odbiorcy w grudniu ub. r. W 2014 przekazane zostaną kolejne 3 samoloty tego typu, a także jeden 747-8 BBJ. Dotychczas zamówiono 13 Boeingów 787-8 BBJ. Ich dostawy będą realizowane do 2018.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.