Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Farnborough 2014: Kabina Embraera po nowemu

Lotnictwo cywilne, 15 lipca 2014

Brazylijski Embraer zaprezentował makietę kabiny pasażerskiej samolotu E190 E2. Nowa rodzina odrzutowców komunikacji regionalnej opartej na popularnych E-jetach ma utrzymać dominację Embraera w tym segmencie rynku.

Tak według francuskiego Zodiaca ma wyglądać kabina klasy biznes nowych Embraerów E-Jets E2. Zwraca uwagę przesunięcie foteli w poszczególnych rzędach względem siebie / Zdjęcie: Grzegorz Sobczak

Projekt wnętrza kabiny pasażerskiej zaprezentowany na tegorocznej wystawie w Farnborouh został opracowany przez francuskiego producenta wyposażenia wnętrz samolotów komunikacyjnych Zodiac. Przedstawione rozwiązania są pierwszym poważnym krokiem do określenia konfiguracji kabiny pasażerskiej nowych Embraerów. Szczegółowy projekt ma być gotowy do końca br. Plany Brazylijczyków zakładają, że pierwszy z nowych E-jetów E190 E2 zostanie oblatany do końca 2016 (Air Costa zamawiają Embraery E2, 2014-02-14).

Zaproponowane przez Zodiaca wnętrze obejmuje dwie klasy: biznes i ekonomiczną. Nowością w tej kategorii samolotów jest wzajemne przesunięcie foteli w klasie biznes. Ma to zapewnić większy komfort pasażerom. Rozwiązanie takie ma zastąpić proponowaną obecnie konfigurację foteli 2+1. Wprawdzie nowa konfiguracja z przesunięciem foteli wymusza zmniejszenie liczby rzędów foteli klasy biznes o jeden, ale dzięki układowi 2+2, foteli w tej klasie jest więcej niż poprzednio. Zastosowane rozwiązanie pozwala na wykorzystanie tych samych szyn mocowania foteli jak w klasie ekonomicznej, dzięki czemu użytkownik zyskuje elastyczność w aranżacji wnętrza kabiny.

Zarówno w klasie biznes jak i ekonomicznej pasażerowie mają mieć dostęp do bezprzewodowego Internetu. W oparciach foteli przewidziano możliwość zamontowania monitorów pokładowego systemu rozrywkowego, co jest nowością w tej klasie samolotów komunikacyjnych.

Twórcy projektu wnętrza kabiny nowych Embraerów zaznaczają, że pokazana konfiguracja może jeszcze ulec zmianom.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.