Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Czwarty Mi-38 w powietrzu

Lotnictwo cywilne, 20 października 2014

Kilka dni temu oblatano czwarty przedseryjny śmigłowiec Mi-38.

Czwarty przedseryjny Mi-38 w locie / Zdjęcie: Wiertoloty Rossiji

Jak poinformował  dzisiaj koncern Wiertoloty Rossiji, oblot czwartego przedseryjnego śmigłowca wielozadaniowego Mi-38 (OP-4) miał miejsce 16 października, na terenie zakładów w Kazaniu. Po serii prób na ziemi, wiropłat wzbił się w powietrze.

Pierwszy lot trwał ok. 10 minut. W jego trakcie załogę wiropłata stanowili kapitan, pilot doświadczalny 1. klasy Władimir Kutanin, 2. pilot Maksym Szerzyn i inżynier prób w locie Siergiej Panin. Następnie Mi-38 został przebazowany do zakładów Mila w Moskwie, w celu przeprowadzenia badań niezbędnych do uzyskania Certyfikatu Typu.

Śmigłowiec oznaczony jako OP-4 różni się od poprzedniego przedseryjnego Mi-38 instalacją paliwową, odporną na przeciążenia i większymi oknami. Obydwa śmigłowce napędzane są rosyjskimi silnikami Klimow TW7-117W (Oblot Mi-38 z rosyjskimi silnikami, 2013-12-17).  Są one zabudowane za przekładnią główną, co znacznie zmniejsza poziom hałasu odczuwanego w kabinie śmigłowca.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.