Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Afrykańczycy wybierają Bombardiery

Lotnictwo cywilne, 31 marca 2015

Dwa towarzystwa z Afryki wybrały samoloty Bombardiera.

CRJ 1000 w barwach Arik Air. Nigeryjskie linie mają odebrać 3 samoloty tego typu / Rysunek: Bombardier

Nigeryjskie linie Arik Air złożyły zamówienie na odrzutowiec CRJ1000 NextGen. Wyróżniać się on będzie zabudowaniem w klasie biznes 3 foteli w rzędzie. Łącznie w kabinie samolotu pomieści się 10 pasażerów w klasie biznes i 81 w klasie ekonomicznej.

Arik Air są największym przewoźnikiem w kraju, a także w regionie Afryki Zachodniej. Ich hubami są międzynarodowe porty lotnicze Murtala Mohammed w Lagos i Nnamdi Azikiwe w Abudży. Siatka połączeń obejmuje 20 destynacji w Nigerii oraz innych krajach afrykańskich, a także w W. Brytanii i USA.

Flota Arik Air składa się z 2 Airbusów A330-200, 2 A340-500, 8 Boeingów 737-700 i 4 737-800 oraz 4 Bombardierów CRJ900 i takiej samej liczby Q400 NextGen. Przewoźnik oczekuje na odbiór 8 Boeingów 737-800, pary 747-8 Intercontinental, 7 Dreamlinerów 787-9 oraz 2 Q400 NextGen i 2 CRJ1000 NextGen.

Z kolei kenijskie linie Jambojet, spółka zależna Kenya Airlines (Pierwszy Dreamliner dla Kenya Airways, 2014-04-07), rozpoczęły eksploatację samolotu turbośmigłowego Q400, wyczarterowanego od DAC Aviation. Jest on używany do obsługi połączeń z międzynarodowego portu lotniczego Jomo Kenyatta w Nairobi do 3 miast na wybrzeżu – Lamu, Malindi i Ukunda.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.