Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Trasy Boeingów 787-9 LAN

Lotnictwo cywilne, 08 maja 2015

LAN podały do wiadomości trasy, na jakich operować będą należące do nich Boeingi 787-9.

Pierwszy Boeing 787-9, należący do LAN, witany salutem wodnym w porcie lotniczym Santiago de Chile

Pierwszy Dreamliner 787-9 został przekazany liniom LAN, wchodzącym w skład grupy LATAM (Lan Cargo przewozi kwiaty na Walentynki , 2015-02-14), 5 lutego br. W ten sposób przewoźnik stał się pierwszym w Ameryce Łacińskiej użytkownikiem obydwu modeli Dreamlinera. Wczoraj odbyło się uroczyste przyjęcie samolotu do służby.

LAN zamówiły początkowo 32 Dreamlinery, w tym 22 787-8, z których 10 jest już eksploatowanych i 10 787-9. Co warte uwagi, po negocjacjach z Boeingiem przewoźnik postanowił zmienić nieco zamówienie, zwiększając liczbę większych Dreamlinerów do 14, kosztem mniejszych samolotów.

Do końca roku chilijskie towarzystwo będzie dysponowało 6 Dreamlinerami 787-9. Kolejne trafią do przewoźnika w 2016. Samoloty tego typu używane przez LAN mieszczą 313 pasażerów – 30 w klasie Premium Business i 283 w klasie ekonomicznej. Flota chilijskich 787-9 będzie obsługiwała połączenia z Santiago de Chile do Limy w Peru, a następnie do Los Angeles, Nowego Jorku, Madrytu, Frankfurtu, Auckland i Sydney oraz na Wyspę Wielkanocną.

Fotele w klasie Premium Business, w jaką wyposażony został najnowszy chilijski Dreamliner, są rozkładane na płask / Zdjęcia: LAN

W ramach unifikacji wizerunku grupy LATAM nowe Boeingi 787-9 jako pierwsze zostaną wyposażone w kabiny, których stylistyka jest inspirowana kulturą Ameryki Pd. Fotele w klasie Premium Business są rozkładane na płask, co znacznie zwiększa komfort dalekodystansowych podróży. Wszyscy podróżni mają do dyspozycji nowoczesny system rozrywkowy z dotykowymi ekranami.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra