Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy nowy A320 dla VivaAerobus

Lotnictwo cywilne, 16 maja 2015

Niskokosztowe linie VivaAerobus odebrały pierwszy nowo wyprodukowany samolot Airbus A320.

Pierwszy nowo wyprodukowany A320ceo przeznaczony dla VivaAerobus. Meksykański przewoźnik odbierze 12 samolotów tego typu / Zdjęcie: Airbus

Ceremonia przekazania samolotu odbyła się w zakładach Airbusa w Tuluzie. Meksykańskie niskokosztowe linie VivaAerobus zamówiły 52 samoloty Airbusa (12 A320ceo i 40 A320neo) pod koniec 2013.

Rok temu rozpoczęto wymianę floty, jednak wówczas do linii trafiły Airbusy od leasingodawcy (VivaAerobus rozpoczęły eksploatację A320, 2014-05-14). Obecnie VivaAerobus ma na stanie 6 takich samolotów.

Zapoczątkowany wówczas proces wymiany 13 posiadanych obecnie Boeingów 737-700 na A320 ma zakończyć się na początku przyszłego roku. Odbierane przez meksykańskie towarzystwo A320ceo będą napędzane silnikami IAE V2500.

Natomiast w A320neo zabudowane zostaną silniki Pratt and Whitney PW1127G. Nowe Airbusy zostaną skierowane do obsługi połączeń krajowych i międzynarodowych do USA.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.