Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rozpoczęto produkcję Mi-26T2

Lotnictwo wojskowe, 25 maja 2015

W zakładach Rostwertol rozpoczęto produkcję najnowszej wersji największego śmigłowca świata – Mi-26T2.

Prototyp Mi-26T2 podczas prób w locie / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii

Zastępca dyrektora holdingu Wiertalioty Rossii Andriej Szybitow poinformował dziś o rozpoczęciu produkcji seryjnej śmigłowca Mi-26T2. Jest to zmodernizowana wersja wiropłata Mi-26T, wyposażona w awionikę glass cockpit, dzięki czemu liczebność załogi lotniczej zmniejszyła się z 5 osób do 2-3. Osiągi pozostały bez zmian.

Opracowaniem Mi-26T2 zajęło się biuro konstrukcyjne im. Mila z Moskwy, we współpracy z Rostwertolem. Pod koniec 2010 w zakładach w Rostowie nad Donem zakończono budowę pierwszego prototypu. Jego oblot miał miejsce 17 lutego 2011.

W porównaniu z protoplastą kabinę załogi Mi-26T2 wyposażono w 5 wskaźników wielofunkcyjnych, na których prezentowane są dane pilotażowo-nawigacyjne i parametry pracy zespołu napędowego. Zabudowano także nowoczesne urządzenia łączności i kamery, pozwalające na obserwowanie w warunkach dziennych ładunku przewożonego pod kadłubem. Bezpieczeństwo lotu zwiększają układy ostrzegania o bliskości ziemi i układ antykolizyjny, którego zasięg wynosi 9-11 km.

Pierwszym odbiorcą Mi-26T2 będzie Algieria. W ramach kontraktu, wartości 2,7 mld USD (8,23 mld zł), zawartego w marcu 2014, Al Quwwat aljawwiya aljaza'eriiya (wojska lotnicze Algierii) zamówiły 6 wiropłatów tego typu, razem z 42 Mi-28N (Algieria kupuje rosyjskie śmigłowce , 2014-03-03). Według pierwotnych planów dostawy Mi-26T2 miały być realizowane od 1. kw. br. do marca 2016.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.