Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy ATR 72-600 dla Binter

Lotnictwo cywilne, 17 września 2015

Linie lotnicze Binter z Wysp Kanaryjskich odebrały pierwszy samolot ATR 72-600.

Pierwszy ATR 72-600 przekazany Binter Canarias / Zdjęcie: ATR

Hiszpańskie linie lotnicze Binter Canarias odebrały pierwszy turbośmigłowy samolot komunikacji regionalnej ATR 72-600. Ceremonia przekazania odbyła się wczoraj w zakładach producenta w Tuluzie. Towarzystwo zamówiło 12 samolotów tego typu, przystosowanych do przewozu 70 pasażerów, na mocy dwóch kontraktów, zawartych w 2014 (Binter Canarias zamawiają nowe ATR, 2014-02-11) i w br.

Głównym hubem założonych w 1989 linii Binter jest port lotniczy Gran Canaria, leżący na wyspie o tej samej nazwie, 18 km na południe od Las Palmas de Gran Canaria. Przewoźnik obsługuje połączenia między Wyspami Kanaryjskim oraz do Afryki Północnej (do Agadiru, Al-Ujun, Casablanki i Marrakeszu) i portugalskiej Madery.

W 2002 udziały w linii zostały odkupione od Iberii przez grupę przedsiębiorców z Wysp Kanaryjskich. Obecnie towarzystwo dysponuje flotą 16 ATR – jedną z największych w Europie. Od początku działalności z jego usług skorzystało ponad 55 mln pasażerów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.