Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot MRJ

Lotnictwo cywilne, 11 listopada 2015

Dzisiaj w Nagoi oblatano samolot Mitsubishi Regional Jet. Lot trwał 87 minut.

Pierwszy lot Mitsubishi Regional Jet trwał 87 minut / Zdjęcie: Mitsubishi Aircraft

Przedseryjny Mitsubishi Regional Jet (FTA-1) wystartował do pierwszego lotu dziś o 9:35 czasu lokalnego (1:35 czasu polskiego) z portu lotniczego Nagoja (Komaki). Za jego sterami zasiadło dwóch lotników, mających za sobą karierę wojskową. Dowódcą załogi był Yoshiyuki Yasumura, szef pilotów doświadczalnych Mitsubishi Aircraft.

Po starcie samolot wzniósł się na wysokość 4570 m i rozwinął prędkość ok. 280 km/h. W trakcie 87-minutowego lotu nad wybrzeżem Pacyfiku piloci sprawdzili podstawowe charakterystyki aerodynamiczne i działanie instalacji pokładowych i zespołu napędowego MRJ podczas wznoszenia, zniżania i zakrętów. Przez cały czas podwozie pozostawało wypuszczone.

Po locie Yasumura stwierdził, że osiągi samolotu były znacznie lepsze, niż się spodziewano. Lot był komfortowy i bardzo stateczny – dodał szef pilotów doświadczalnych Mitsubishi Aircraft (Przełożony oblot MRJ, 2015-10-23).

W drugiej połowie 2016 Mitsubishi Regional Jet rozpocznie próby w locie na terenie USA, operując z portu lotniczego Grant County International w Moses Lake, w stanie Waszyngton. Producent zakłada, że uzyska Certyfikat Typu w połowie 2017, dzięki czemu niezwłocznie potem będzie mógł rozpocząć dostawy samolotów seryjnych.  


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.