Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zmiana osiągów Legacy 450

Lotnictwo cywilne, 17 listopada 2015

Embraer zwiększy zasięg odrzutowca klasy biznes Legacy 450 o ponad 600 km. 

Dzięki zabudowaniu dodatkowego zbiornika paliwa zasięg maksymalny Legacy 450 z 4 pasażerami na pokładzie wzrośnie do 5371 km / Zdjęcie: Embraer

Brazylijskie przedsiębiorstwo ujawniło, że zamierza zwiększyć zasięg odrzutowca klasy biznes Legacy 450, do 5371 km, z 4 pasażerami na pokładzie, o masie 91 kg każdy i rezerwą NBAA IFR. Oznacza to wydłużenie zasięgu o 602 km, w porównaniu z wartością certyfikowaną (Certyfikat dla Legacy 450, 2015-08-12). Dzięki temu samolot będzie mógł wykonać lot non-stop z San Francisco na Hawaje, z Nowego Jorku do Los Angeles, z Rijadu do Cannes lub z Szanghaju do Dżakarty.

W tym celu Legacy 450 zostanie wyposażony w nowe zbiorniki paliwa, o większej pojemności. Zmienione zostanie także oprogramowanie instalacji paliwowej. Pierwszy samolot dysponujący wydłużonym zasięgiem będzie dostarczony odbiorcy w trzecim kwartale 2016.

Z powodu pomieszczenia większej objętości nafty maksymalny udźwig Legacy 450 spadnie z 1350 kg do 1325 kg. Jednocześnie niewielkiemu wydłużeniu ulegną długości startu (przy maksymalnej masie) – z 1166 m do 1191 m i lądowania – z 635 m do 637 m.

Nowe rozwiązanie dostępne będzie także dla samolotów wyprodukowanych wcześniej, jako opcja. Cena Legacy 450 pozostaje niezmieniona i wynosi 16,57 mln USD (65,6 mln zł).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.