Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

R-R Trent dla Norwegian

Lotnictwo cywilne, 05 lutego 2016

Norweskie towarzystwo zamówiło silniki Rolls-Royce Trent 1000, które posłużą do napędzania 19 nowych samolotów pasażerskich Boeing 787-9.

Rolls-Royce zaopatrzy nowe Dreamlinery norweskiego towarzystwa Norwegian w silniki Trent 1000 / Zdjęcie: Norwegian

Rolls-Royce dostarczy zespoły napędowe do 19 nowych samolotów pasażerskich Boeing 787-9 Dreamliner linii Norwegian (Dodatkowe Dreamlinery dla Norwegian , 2015-10-22). Umowa obejmuje też usługi serwisowe TotalCare. Wartość porozumienia wynosi 2,7 mld USD (10,6 mld zł).

Pakiet wsparcia technicznego zostanie też rozciągnięty na 11 Dreamlinerów zamówionych u towarzystw leasingowych (Dodatkowe Dreamlinery dla Norwegian , 2015-10-22), a także osiem Boeingów 787-8, które są już eksploatowane (Norwegian zwraca Dreamlinera do naprawy , 2013-09-29).

Norweski przewoźnik wciąż dysponuje też opcją zakupu kolejnych 10 Boeingów 787-9 bezpośrednio od producenta. Jeżeli Norwegian zdecydują się skorzystać z tej możliwości, nowe samoloty także będą napędzane silnikami Trent 1000.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.