Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne testy Seagulla

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 21 marca 2016

Elbit Systems przeprowadziło testy morskie bezzałogowego pojazdu nawodnego Seagull, wyposażonego w holowany sonar boczny Klein Marine Systems.

Jednym z podstawowych zadań bezzałogowego pojazdu nawodnego Seagull będzie poszukiwanie, lokalizacja i neutralizacja min morskich i improwizowanych urządzeń wybuchowych. Działania te będą prowadzone m.in. przy użyciu sonarów holowanych / Zdjęcie: Michał Jarocki

U wybrzeży Izraela przeprowadzono kolejną serię testów morskich nowego bezzałogowego pojazdu nawodnego Seagull (Elbit Systems prezentuje Seagull, 2016-02-08). Wyposażono go w holowany sonar boczny 5900, wyprodukowany i dostarczony przez amerykańskie Klein Marine Systems z Salem w New Hampshire.

Scenariusz testów zakładał przeszukiwanie otoczenia podwodnego na głębokości do 85 m w poszukiwaniu min morskich lub improwizowanych urządzeń wybuchowych. Działania te prowadzono przy zmiennej prędkości, sięgającej 8-9 w. W lutym przeprowadzono podobne próby z użyciem sonaru holowanego KATFISH (Kraken Active Towed Fish) kanadyjskiego Kraken Sonar Systems (Doposażanie Seagulla, 2016-02-25).

Bezzałogowy pojazd nawodny Seagull ma 12 m długości i rozwija ponad 30 w. Jego ładowność wynosi 2,5 t. W lutym przedstawiciele Elbitu poinformowali, że pierwszym nabywcą bezzałogowca będzie marynarka wojenna Izraela (SAS 2016: Pierwszy nabywca Seagulla, 2016-02-19).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.