Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne opóźnienie oblotu Boeinga 787

Lotnictwo cywilne, 05 listopada 2008

Boeing po raz kolejny poinformował nieoficjalnie o opóźnieniu oblotu prototypu Dreamlinera. Nie nastąpi on wcześniej niż w 2009.

Tym razem powodem opóźnienia oblotu Boeinga 787 jest 58-dniowy strajk części pracowników, który zakończył się kilka dni temu (Boeing wznawia pracę). Inne kłopoty to niedotrzymywanie terminów przez poddostawców i problemy z delikatnymi w montażu i obsłudze dużymi strukturami kompozytowymi. Przypomnijmy, że pierwotnie Dreamliner miał zostać oblatany latem 2007.

Boeing uzyskał dotąd zamówienia na 903 samoloty 787 od 55 linii lotniczych. Pierwszym z odbiorców miały być linie All Nippon. Wielu z zamawiających przeżywa dziś problemy z powodu nieterminowości Boeinga. Wśród nich są PLL LOT, które zamówiły osiem 787 i otrzymają je w najlepszym wypadku z 2-letnim opóźnieniem.

Najbardziej optymistycznym, lecz mało prawdopodobnym terminem dostarczenia pierwszego Dreamlinera dla All Nippon jest dziś trzeci kwartał 2009. Coraz częściej pojawiają się jednak głosy, że dostawa nie nastąpi wcześniej niż w 2010.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.