Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pękające liny Kuźniecowa

Lotnictwo wojskowe, 05 grudnia 2016

Grupa lotnicza Admirała Kuźniecowa straciła kolejny samolot z powodu pęknięcia liny hamującej.   

Zdjęcie: MO FR

W sobotę stan samolotów bazujących na ciężkim krążowniku lotniczym WMF FR Admirał Kuźniecow znowu się zmniejszył. Tym razem utracono samolot myśliwski Su-33.

Jak podaje agencja TASS, powołując się na resort obrony FR, po powrocie z misji nad Syrią, podczas lądowania jednego z Su-33 nastąpiło zerwanie liny hamującej. Pilot nie zdążył zwiększyć ciągu silników, aby wystartować i samolot spadł do morza. Pilot katapultował się i został podjęty przez śmigłowiec ratowniczy. Jego zdrowiu nic nie zagraża.

Natomiast portal theaviationist podaje, że zdarzenie miało miejsce podczas drugiej próby lądowania, przy widzialności powyżej 10 km, stanie morza 4 i prędkości wiatru nieprzekraczającej 20 km/h. Według niepotwierdzonych oficjalnie informacji pilotowi nie udało się pochwycić liny hamującej.

To już drugie tego typu zdarzenie dotyczące lotników stacjonujących na Admirale Kuźniecowie. Poprzednie miało miejsce w połowie listopada, z udziałem myśliwca MiG-29KUBR (Przyczyny wypadku MiG-29KUBR, 2016-11-22).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.