Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Joon ujawnia plany

Lotnictwo cywilne, 26 września 2017

Joon, nowa linia lotnicza stworzona przez Air France w lipcu tego roku, powstała, aby spełnić oczekiwania pasażerów młodego pokolenia, dlatego będzie wyróżniać się elastycznym podejściem i rozwiązaniami szytymi na miarę. Niszowa Joon będzie dla tych, którzy chcą doświadczyć nowego podejścia do podróży lotniczej. Od grudnia br. przewoźnik rozpoczyna loty z Paryża do czterech popularnych europejskich miast, a latem przyszłego roku na trasach międzykontynentalnych.

Ponieważ Joon jest młodszą siostrą Air France, będzie korzystać z jej doświadczenia, infrastruktury i produktów, takich jak baza na lotnisku CDG w Paryżu, możliwości gromadzenia mil Flying Blue, udogodnień dla pasażerów biznesowych i członków programu Flying Blue (priorytetowe przejścia przez punkty kontrolne na lotnisku, wstęp do poczekalni biznesowych i pierwszeństwo przy odprawie i odbiorze bagażu), a także wsparcia w obsłudze pasażerskiej i innych aspektach działalności operacyjnej / Ilustracja: Joon

Joon jest nowym modelem linii – pomiędzy tradycyjnym przewoźnikiem, a linią niskokosztową. Będzie to zupełnie nowe doświadczenie dla jej klientów. To jeden z naszych największych projektów, który jest częścią planu strategicznego Trust Together. Ta inwestycja stanowi dla Grupy Air France KLM ważny priorytet, ponieważ dzięki Joon chcemy odzyskać udziały w rynku przewozów lotniczych. Joon ma też pomóc przyspieszyć rozwój Grupy Air France KLM, której będzie integralną częścią, ze swoją własną siatką lotów z Paryża i własną flotą – powiedział Franck Terner, dyrektor naczelny Air France.

Pracując wspólnie nad Joon, staraliśmy się zdefiniować zupełnie nową ofertę w branży lotniczej – nowoczesną, innowacyjną, kreatywną i młodą duchem. Joon jest młodszą siostrą Air France, która postanowiła zerwać z tradycją i czerpać inspiracje z nowych oczekiwań swoich podróżnych. Chcemy im dać doświadczenie, które wykracza daleko poza drzwi kabiny samolotu – dodał Jean-Michel Mathieu, dyrektor naczelny Joon.

Aktualnie linia zatrudnia 160 osób, z czego 140 to wykwalifikowani piloci i personel pokładowy, z doświadczeniem zdobytym w Air France, którzy teraz zasilą szeregi nowej linii. W 2020 linia planuje zatrudniać już ponad 1000 osób. Start lotów jest zapowiedziany na 1 grudnia b.r. Nowych lotniczych wrażeń młoda generacja pasażerów doświadczy początkowo na czterech trasach z Paryża (z lotniska Charles’a de Gaulle’a) do: Barcelony (51 lotów tygodniowo), Berlina (37 lotów tygodniowo), Lizbony (28 lotów tygodniowo) i Porto (3 loty tygodniowo).

Latem 2018 Joon otworzy dwie trasy międzykontynentalne uruchamiając loty do Brazylii (Fortaleza, 2 razy w tygodniu) i na Seszele (Mahé, 3 razy w tygodniu). Swoje loty Joon będzie wykonywać Airbusami A320 / A321 i A340 / A350. Linia zapowiada, że do 2020 będzie posiadać 28 samolotów: 18 na trasach dalekiego zasięgu (A340 i A350) i 10 przeznaczonych do lotów europejskich (A320 i A321).

Joon daje pasażerom możliwość wyboru w kwestiach przewozu bagażu i serwisu pokładowego. Lecąc w klasie ekonomicznej, w cenie biletu można będzie przewieźć bagaż podręczny o łącznej masie do 12 kg, na który złoży się walizka lub torba o maksymalnych wymiarach 55 x 35 x 25 cm i dodatkowo torba z laptopem, torebka damska czy torba z zakupami (np. zakupy na lotnisku). Jeśli pasażer planuje zabrać bagaż rejestrowany – może wykupić bilet w nieco wyższej cenie. Podróż w klasie biznes uprawniać ma do bezpłatnego przewozu jednej sztuki bagażu rejestrowanego (do 23 kg) i bagażu podręcznego (walizka kabinowa + dodatkowe akcesorium) o masie do 18 kg.

Lecąc Joon w klasie ekonomicznej pasażerowie będą częstowani przez cały czas trwania lotu bezpłatnymi napojami zimnymi i gorącymi (woda, sok pomarańczowy, organiczna kawa  Segafredo i herbata). Pozostałe napoje i posiłki będą płatne. Klasa biznes będzie korzystać z bezpłatnego serwisu pokładowego.

W linii stworzonej dla młodego pokolenia nie może zabraknąć technologii! Dlatego Joon będzie oferować rozrywkę pokładową w zupełnie nowej formie. Zaraz po wejściu na pokład samolotu pasażerowie będą mogli zalogować się do pokładowego systemu rozrywki i odbierać program korzystając ze swojego własnego urządzenia – tabletu, laptopa, czy smartfona. W ofercie pokładowej telewizji znajdą się popularne seriale, filmy animowane, kanały internetowe oraz kreskówki i programy dla dzieci. Porty USB dostępne przy fotelach pasażerów rozwiążą program wyczerpanych baterii.

Twórcy Joon postanowili od samego początku połączyć siły z silnymi partnerami, aby wzbogacić usługę przelotu o dodatkowe produkty komplementarne w podróży. Dzięki TravelCar pasażerowie będą mogli korzystać z bezpłatnego parking na lotnisku w Paryżu, Barcelonie i Berlinie (a w późniejszym terminie, w 2018 również w Porto i Lizbonie). Na klientów Joon czekają też atrakcje od Airbnb Experiences, dzięki którym będą mogli doświadczyć autentycznych wrażeń z pobytu w Barcelonie, Lizbonie czy Berlinie. Le BHV Marais to organizator nietypowych wycieczek po Paryżu. Z Waynabox, wyłącznym partnerem Joon będzie można zorganizować komuś lub sobie podróżniczą niespodziankę.

Załogi pokładowe Joon poznamy po stroju w elektryzującym niebieskim kolorze, ale nie jest to tradycyjny mundur! Stroje, które zaprojektowano tak, aby pasowały do charakteru linii będą sportowe, na luzie, ale zarazem eleganckie. Do produkcji uniformów użyto m. in. włókien z recyklingu, pochodzących z przetworzonych butelek plastikowych.

Pasażerowie podróżujący w klasie biznes na trasach międzykontynentalnych doświadczą jeszcze nowszych wrażeń. Joon we współpracy ze SkyLights zaoferuje możliwość oglądania filmów za pomocą zestawów do odbioru rzeczywistości wirtualnej AlloSky (mających ekran wysokiej rozdzielczości i funkcję dostosowująca ostrość obrazu do wzroku każdego pasażera). Zestawy VR będą dostępne przy każdym fotelu (Wirtualna rzeczywistość Air France , 2017-08-09).

Drugą nowością będzie Paper Plane – specjalne narzędzie wkrótce dostępne na stronie www.flyjoon.com. Za pomocą Paper Plane będzie można zafundować bliskim prezent – voucher na przelot do dowolnego miejsca gdzie lata linia.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.