Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Niemieckie Tigery wracają do lotów

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 27 września 2017

Resort obrony Niemiec zezwolił na wznowienie operacji lotniczych śmigłowców uderzeniowych Tiger, wstrzymanych po lipcowej katastrofie jednego z nich.

Niemieckie Tigery mogą wrócić do wykonywania normalnych lotów, z pewnymi ograniczeniami / Zdjęcie: MO Niemiec

Mimo, że dochodzenie w tej sprawie nie zostało jeszcze zakończone, niemieckie Tigery mogą wznowić loty, jednak z pewnymi ograniczeniami. Przed rozpoczęciem regularnych operacji lotniczych konieczne będzie przeprowadzenie pewnych prób.

Loty 51 Tigerów używanych przez Bundeswehrę będą mogły być wykonywane tylko w określonym zakresie prędkości i przy określonej masie. Ograniczenia mają dotyczyć także użytkowania pilota automatycznego. Według przedstawicieli niemieckiego ministerstwa obrony ograniczenia są niewielkie i akceptowalne.

Mimo, że dochodzenie w sprawie przyczyny katastrofy w Mali wyjaśniło wiele kwestii, nadal nie jest znana jej dokładna przyczyna. Zdaniem resortu obrony była to awaria układu sterowania lotem (Niebezpieczne Tigery, 2017-08-14).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.