Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

FedEx kupuje ATR-y 72F

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 09 listopada 2017

FedEx Express i ATR podpisały umowę w sprawie zakupu 30 samolotów ATR 72-600F, z opcją na 20 dalszych. Będą to pierwsze samoloty tego typu wyprodukowane w konfiguracji towarowej, wyposażone przednie duże drzwi umożliwiające załadunek / wyładunek frachtu i tylne drzwi ładowni otwierane do góry. Dostawy ATR 72-600F dla FedEx Express rozpoczną się w 2020.

Wizualizacja ATR 72-600F w barwach FedEx Express / Ilustracja: ATR

ATR 72-600F ma być przystosowany do przewozu ładunków masowych i kontenerów. W jego ładowni, o pojemności  74,6 m3, można będzie pomieścić 7 kontenerów LD3 lub 5 palet 88 x 108 cali albo 9 palet 88 x 62 cale. Samolot będzie również wyposażony w nową wzmocnioną strukturę podłogi.

Komentując podpisanie umowy, David L. Cunningham, prezes i dyrektor generalny FedEx Express, oświadczył: Samoloty ATR z powodzeniem są eksploatowane przez FedEx od wielu lat. Pracowaliśmy z ATR nad opracowaniem nowego samolotu, mającego nowe możliwości, które pomogą nam rozwijać naszą działalność, szczególnie na rynku przewozów lotniczych, gdzie przesyłki są większe i cięższe. ATR 72-600F odegra ważną rolę w naszej globalnej siatce połączeń, pomagając nam w zapewnieniu szybkiej i ekonomicznej obsługi na małych i średnich rynkach.

Dyrektor generalny ATR Christian Scherer stwierdził: Gratulujemy FedEx Express ich sukcesu. Ich wybór ATR 72-600F jest wynikiem doglębnej analizy technicznej i ekonomicznej. ATR-y w konfiguracji towarowej zapewniają wyjątkową możliwości, zarówno dla małych, jak i dla większych przewoźników. ATR 72-600F to jedyny nowy duży samolot komunikacji regionalnej przystosowany do transportu frachtu. Jesteśmy przekonani, że dzięki  jego zastosowaniu FedEx Express stanie się nowym punktem odniesienia dla regionalnych lotniczych przewozów ładunków (FedEx Express zamawia dodatkowe B767F, 2015-07-22).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.