Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Spakuj się z wirtualnym asystentem!

Lotnictwo cywilne, 03 stycznia 2018

Linie KLM wprowadziły na rynek kolejną technologiczną nowość. Google Home to urządzenie zintegrowane z wyszukiwarką Google, które pełni rolę sterowanego głosem głośnika i asystenta w inteligentnym domu. Teraz Google Home nie tylko na zawołanie włączy światło lub muzykę, ale też pomoże spakować walizkę przed podróżą z pomocą BlueBota – bazującego na sztucznej inteligencji chatbota KLM, który udzieli rad w pakowaniu, w oparciu o dane z rezerwacji takie jak kierunek podróży, długość pobytu, a także o prognozę pogody na miejscu.

Kolejna technologiczna nowość od KLM – sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży / Zdjęcie: KLM

Wprowadzony na rynek w październiku 2016 chatbot KLM BlueBot łączy sztuczną inteligencję z kilkoma systemami KLM i wsparciem ponad 250 realnych pracowników działu obsługi klienta. W pierwszym etapie bot był wykorzystywany wyłącznie do zapytań dotyczących rezerwacji lotniczych. Zintegrowanie BlueBotem z Google Home daje kolejne praktyczne zastosowanie – pomoc w pakowaniu (Pierwszy wirtualny pracownik KLM , 2017-10-09).

Posiadacze urządzenia Google Home mogą aktywować usługę pakowania prosząc o rozmowę z KLM. Usługa jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant. W niedalekiej przyszłości klienci KLM będą też mogli wysłać za pośrednictwem Google Home na swój profil społecznościowy listę rzeczy do przypomnienia, których w danej chwili nie są w stanie zapakować, takich jak na przykład wizy, które wymagają zorganizowania. Należy pamiętać, że rozmawiając z Google Home, jak i botem KLM, należy posługiwać się językiem angielskim, tylko wtedy zostaniemy zrozumiani.

Praktyczne użycie wirtualnego asystenta pakowania pokazuje film, specjalnie przygotowany przez KLM
 

KLM są znane z indywidualnego, spersonalizowanego podejścia do klienta, ale nie tylko! Słyniemy z wykorzystywania nowoczesnych technologii. Nasi klienci mogą między innymi planować swoje podróże przy pomocy chat bota czy komunikatorów WhatsApp, Messenger, Twitter oraz korzystać z innych nowoczesnych narzędzi. Nowa usługa poprzez Google Home to kolejny krok w realizacji naszej innowacyjnej strategii usług cyfrowych. To także nasza pierwsza spersonalizowana usługa sterowana głosem z wykorzystaniem Google Home i sztucznej inteligencji. Interaktywny asystent KLM w pakowaniu bagażu jest też czymś, co nas wyróżnia i jedną z wielu dodatkowych usług, które nasi pasażerowie otrzymują za darmo, jeśli podróżują KLM – powiedział Pieter Groeneveld, starszy wiceprezes ds. usług cyfrowych w Air France KLM.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.