Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe malowanie Lufthansy

Lotnictwo cywilne, 08 lutego 2018

Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium, 7 lutego. Najbardziej widoczną zmianą jest nowe malowanie samolotów –  Lufthansa oficjalnie zaprezentowała Boeinga 747-8 i Airbusa A321.

Boeing 747-8 Lufthansy w nowym malowaniu / Zdjęcie: Lufthansa

W zeszłym tygodniu poszczególne detale wywołały wiele dyskusji, szczególnie w mediach społecznościowych. Reakcja na nowy wygląd była w przeważającej mierze pozytywna, chociaż niektórym brakowało tradycyjnego żółtego koloru. Niemniej jednak otrzyma on specjalną funkcję – wyróżniającą i pomoże w orientacji na lotniskach. W przyszłości kolor żółty znajdzie się między innymi na każdej karcie pokładowej oraz wszystkich stanowiskach lotniskowych Lufthansy.

Lufthansa się zmieniła, jest bardziej nowoczesna i odnosi większe sukcesy niż kiedykolwiek. Od teraz, będzie to również widoczne dla wszystkich poprzez nowy design. Żuraw był z nami od zawsze i oznacza pewną obietnicę. Po dzień dzisiejszy, wciąż jest symbolem najwyższej jakości, doskonałej obsługi, umiejętności lotniczych, niezawodności, innowacyjnego ducha i oznacza zaufanie – powiedział Carsten Spohr, Prezes Zarządu Deutsche Lufthansa AG.

W kontekście cyfryzacji i zmieniających się wymagań klientów, Lufthansa uznała, że musi zmodernizować wygląd samolotów, aby pozostać nowoczesną. Grupa inwestuje 2 miliardy euro rocznie w nowe, paliwooszczędne samoloty. Usługi premium na pokładzie i na ziemi spełniają indywidualne wymagania klientów. Lufthansa otrzymała nagrodę Platinum Award od Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Lotniczych (IATA) za swoje nowe cyfrowe usługi i jest pierwszą i jedyną linią lotniczą w Europie nagrodzoną piątą gwiazdką od Skytrax. Wprowadzenie nowej klasy biznes w Boeingu 777-9 w ciągu dwóch lat jest przykładem, jak droga w kierunku modernizacji będzie konsekwentnie realizowana w przyszłości (Automatyczna odprawa w Lufthansie, 2018-01-30).

Żuraw, zaprojektowany dokładnie 100 lat temu przez grafika Otto Firle, pozostanie ikoną Lufthansy. W przyszłości będzie cieńszy, lepiej wpasowując się w cyfrowy świat. Także cieńszy pierścień sprawi, że żuraw będzie wyglądać bardziej elegancko, wprowadzając go na pierwszy plan i zapewniając mu więcej przestrzeni. Zachowane zostanie również znane niebiesko-żółte połączenie kolorów Lufthansy – ale ich użycie zostanie zdefiniowane na nowo. Niebieski stworzony specjalnie dla Lufthansy jest nieco ciemniejszy, elegantszy i staje się wiodącym kolorem marki. Oznacza niezawodność, przejrzystość i wartość.

Po 30 latach, flota Lufthansy będzie stopniowo zmieniać malowanie. Nowy design został stworzony w ścisłej współpracy z licznymi ekspertami. Po wstępnych, intensywnych badaniach nad ponad 800 projektami i barwami, nowy design został ukończony. W zgodzie ze standardem premium, dominującym kolorem w najbliższych dekadach będzie niebieski. We wnętrzu kabiny gości powita obsługa w nowych uniformach oraz zapewni im nowe akcesoria, uwzględniające żółtą kolorystykę. Zastawa, kosmetyczki, koce czy poszewki na poduszki w przyszłości również zostaną zmienione zgodnie z nowymi wytycznymi. Łącznie w ciągu najbliższych 2 lat wymienionych będzie ponad 160 mln akcesoriów pokładowych.

Również identyfikacja wizualna Lufthansa Group została odświeżona. Z nowego logo, napisanego przy użyciu wyłącznie wielkich liter, zniknął żuraw. Wzięto pod uwagę różnorodność i neutralność marek Grupy. Nowy odcień niebieskiego będzie kolorem dominującym w Gropie Lufthansa. Biel zapewni światło, żółty będzie komplementarnym kolorem w palecie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.