Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

C-27J bez Boeinga

Przemysł zbrojeniowy, Lotnictwo wojskowe, Wojska lądowe, 27 lutego 2009

Przedstawiciele Alenia Aeronautica i Boeinga ostatecznie zerwali rozmowy na temat wspólnej produkcji transportowych C-27J dla US Army i USAF. Włosi będą musieli samodzielnie otworzyć linię montażową w zakładach w Jacksonville.

Boeing i Alenia nie były zdolne uzgodnić szczegółów finansowania powstania linii montażowej C-27J na Florydzie. Wygląda na to, że Włosi będą musieli w całości pokryć koszty jej budowy. Zerwanie rozmów nie powinno jednak wpłynąć negatywnie na pozostałe elementy współpracy lotniczej Alenii i Boeinga / Zdjęcie: Finmeccanica

W ramach programu Joint Cargo Aircraft, amerykańskie wojska lądowe i wojska lotnicze zamówiły w 2007 łącznie 78 średnich samolotów transportowych C-27J. Głównym zleceniodawcą kontraktu jest L-3 Communication. Partnerem przemysłowym miał być Boeing, którego gałąź - Integrated Defense Systems - przystąpiła do spółki joint-venture Global Military Aircraft Systems (GMAS), razem z L-3 i włoską Alenią.

Planowano, że linia montażowa C-27J powstanie w Jacksonville na Florydzie, wspólnymi siłami Alenii i Boeinga. Rozmowy w tej sprawie toczyły się od 2006. Niestety, wczoraj przedstawiciele obu stron poinformowali, że zakończyły się one fiaskiem. Boeing wycofał się przy tym całkowicie z GMAS, uznając całe przedsięwzięcie za nieopłacalne dla swoich udziałowców.

Przedstawiciele Alenii stwierdzili więc, że otworzą linię montażową siłami amerykańskiej filii, Alenia North America. Muszą to zrobić do kwietnia 2010, by zdążyć z terminami dostaw. Jedynie 13 samolotów powstaje we Włoszech (zobacz: Pierwszy C-27J dostarczony), pozostałe muszą być zmontowane w USA.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.