Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

100 h nalotu polskiego TBM 910

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 28 września 2018

Pierwszy egzemplarz samolotu dyspozycyjnego Daher TBM 910 (nr ser. TBM 1215) dostarczony polskiemu właścicielowi wylatał już 100 h od jego dostawy w grudniu 2017. W związku z tym przeszedł standardową obsługę techniczną po 100 h eksploatacji w centrum Dahera.

Posiadaczem pierwszego w Polsce TBM 910 jest biznesmen Roman Sobczyk / Zdjęcie: Daher

Właścicielem wspomnianego na wstępie samolotu, a zarazem jego pilotem jest Roman Sobczyk, polski biznesmen, który jest prezesem przedsiębiorstwa Sokpol, zajmującego się produkcją soków owocowych.

Rozwój założonego w 1992 Sokpolu, skutkujący eksportem produktów do 19 krajów, wymagał budowy nowych zakładów i ciągłych podróży po całej Europie. Dzięki nabyciu TBM 910 Roman Sobczyk jest w stanie połączyć swoją miłość do latania z podróżami służbowymi. Oprócz tego jest pilotem akrobacyjnym, posiadającym samolot Zlin.

Wybrałem bardzo szybki samolot turbośmigłowy TBM 910, ponieważ spełnia on moje kryteria jako narzędzie transportu pod względem kosztów eksploatacji w stosunku do osiągów, a także jest niezawodnym samolotem.  Eksploatuję go od stycznia i mogę potwierdzić, że TBM 910 przekroczył moje oczekiwania, zwłaszcza w zakresie użytkowania, co pozwoliło mi latać więcej i mieć do niego całkowite zaufaniu – powiedział Roman Sobczyk.

Roman Sobczyk jest przykładem, jak biznesmeni odnoszą sukcesy dzięki intensywnemu eksploatowaniu ich samolotów TBM. Uważamy to za potwierdzenie właściwej kombinacji prędkości, komfortu i osiągów TBM – dodał Nicolas Chabbert, starszy wiceprezes działu samolotów biznesowych Dahera (Dostawa 900. TBM, 2018-07-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.