Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy 787-9 dla RAM

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 12 grudnia 2018

Boeing dostarczył liniom Royal Air Maroc pierwszego Dreamlinera 787-9. Samolot może przewieźć 302 pasażerów, a jego maksymalny zasięg to 14 140 km.

Pierwszy Dreamliner 787-9 Royal Air Maroc wyróżnia się malowaniem nawiązującym do współczesnej kultury marokańskiej

Jesteśmy szczególnie zadowoleni z odebrania pierwszego 787-9 dla naszych linii, do którego niedługo dołączą trzy kolejne. Wybór tego samolotu jest częścią naszej strategii ciągłego rozwoju i modernizacji naszej floty. Dostawa ma miejsce kilka dni po ogłoszeniu zaproszenia Royal Air Maroc do sojuszu Oneworld Alliance, co dodatkowo wzmocni pozycję naszego kraju i linii na kontynencie – stwierdził dyrektor generalny i prezes Royal Air Maroc Abdelhamid Addou.

Dreamliner to idealny samolot dla odważnej wizji Royal Air Maroc, które mogą teraz korzystać z technologii zastosowanych w modelach 787-8 i 787-9, dostosowując swoją siatkę połączeń do wymagań rynku. Jesteśmy partnerami Royal Air Maroc od prawie 50 lat, dostarczając im pokolenia nowoczesnych samolotów odrzutowych i pomagając Maroku wykorzystać krajowy sektor lotniczy, aby utrzymać długoterminowy wzrost – dodał starszy wiceprezes Boeinga ds. globalnej sprzedaży i marketingu Ihssane Mounir.

W 2015 Royal Air Maroc stały się pierwszym użytkownikiem Dreamlinerów 787-8 w basenie Morza Śródziemnego. Dzięki nowym samolotom przewoźnik uruchomiło loty z Casablanki do Waszyngtonu i Miami. Nowe 787-9 zostaną skierowane do obsługi połączeń z Casablanki do Paryża-Orly, Nowego Jorku i Sao Paulo.

Z okazji odebrania pierwszego 787-9, Royal Air Maroc zaprezentowały specjalne malowanie samolotu, które nawiązuje do współczesnej kultury marokańskiej i nowy wystrój wnętrza kabiny pasażerskiej.

Samolot ma też nowe wyposażenie wnętrza kabiny pasażerskiej / Zdjęcia: Royal Air Maroc

Jeszcze w tym miesiącu Royal Air Maroc rozpoczną modernizację floty samolotów wąskokadłubowych, odbierając pierwszego Boeinga 737 MAX 8. Obecnie przewoźnik dysponuje 5 ATR 72-600, 6 Boeingami 737-700, 31 737-800, trzema 767-300ER, pięcioma 787-8 i 4 Embraerami 190. Portfel zamówień obejmuje jednego ATR 72-600 oraz 7 Boeingów: cztery 737 MAX 8 i trzy 787-9 (RAM zamawiają kolejne Dreamlinery , 2017-12-27).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.