Pełniący obowiązki sekretarza US Air Force Matthew Donovan ogłosił podczas konferencji Air, Space and Cyber Association, że samolot szkolenia zaawansowanego T-X będzie nosił oficjalną nazwę T-7A Red Hawk.
Nazwa ta nawiązuje do słynnego 99. dywizjonu pościgowego i 332. Grupy Myśliwskiej (popularnie nazywanej Tuskegee Airmen), sformowanej w 1941, w skład której wchodzili czarnoskórzy obywatele USA. Samoloty jednostki miały stateczniki pionowe pomalowane na czerwono – z tego powodu nazywaną ją Red Tails.
Nazwa T-7A jest także hołdem dla amerykańskiego samolotu myśliwskiego Curtiss P-40 Warhawk, na jakich początkowo latali czarnoskórzy piloci.
Na mocy kontraktu o wartości 9,2 mld USD przyznanego przez Pentagon we wrześniu 2018, Boeing dostarczy US Air Force 351 T-7A i 46 symulatorów lotu. Nowe samoloty zastąpią przestarzałe T-38C Talon.
Pierwsze T-7A i symulatory lotu mają trafić do bazy San Antonio-Randolph w Teksasie w 2023. Docelowo T-7A będą stacjonować także w bazach USAF Columbus w Missisipi; Laughlin i Sheppard w Teksasie i Vance w Oklahomie (Saab z zamówieniem na rozwój T-X, 2018-10-22).