Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dwudziesty A220 dla airBaltic

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 21 września 2019

Dziś w Rydze łotewskie linie airBaltic odebrały ostatni z pierwotnie zamówionych samolotów Airbus A220-300. Zamówienie opiewało na 20 maszyn tego typu plus 10 w opcji. Opcja została wykorzystana w umowie z 28 maja 2018. Dodatkowo nowa umowa przewiduje możliwość zamówienia przez airBaltic jeszcze 30 A220-300.

Odebrany dziś przez airBaltic A220-300 – ostatni z pierwotnie zamówionych. Samolot nosi znaki rejestracyjne YL-AAT / Zdjęcie: airBaltic

Do końca 2019 airBaltic ma dysponować 22 Airbusami A220-300. Do tej pory samoloty tego typu przewiozły 3,75 mln pasażerów linii – połowę z wszystkich obsłużonych. A220-300 airBaltic wykonały już ponad 37 000 lotów i wylatały ponad 94 000 godzin.

Według władz airBaltic, Airbusy A220-300 spełniły ich oczekiwania, zapewniając nawet większą wydajność, oszczędność paliwa oraz wygodę dla pasażerów i personelu niż planowano. Spełniają też z nadmiarem wymagania ekologiczne. Do końca 2022 samoloty tego typu mają pozostać jako jedyne we flocie linii. Ułatwi to znacząco serwis floty airBaltic (Bałtyckie A220, 2019-08-09).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.