Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Air Austral zamówiły A220

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 14 października 2019

Air Austral, francuskie linie lotnicze z wyspy Reunion Island, podpisały dzisiaj, 14 października, zamówienie na 3 samoloty A220-300. To pierwszy nabywca samolotów tej rodziny z rejonu Oceanu Indyjskiego.

A220-300 w barwach Air Austral / Ilustracja: Airbus

A220-300 zastąpią w eksploatacji parę Boeingów 737-800 i pojedynczego ATR72-500. Dwa z nich zostaną przekazane w listopadzie 2020, a trzeci – w pierwszym kwartale 2021. Samoloty będą przystosowane do przewozu 132 pasażerów, w tym 12 w klasie biznes.

Air Austral wybrały A220-300 w ramach modernizacji floty średniego i krótkiego zasięgu. Samoloty dołączą do linii od końca 2020. Osiągi A220 otwierają nowe możliwości rozwoju naszej siatki połączeń regionalnych z naszej głównej bazy na wyspie Reunion w racjonalny sposób. Samoloty te pozwolą nam zwiększyć częstotliwości naszych lotów, oferując jednocześnie większy komfort naszym klientom i załogom – powiedział dyrektor generalny Air Austral Marie-Joseph Malé.

A220 jest idealnym samolotem dla Air Austral do zwiększenia oferowania na trasach między wyspą Reunion i jej sąsiadami na Oceanie Indyjskim. To wielki zaszczyt, że Air Australia będą pierwszym operatorem A220 w regionie – dodał Christopher Buckley, wiceprezes wykonawczy działu samolotów cywilnych Airbusa (Pierwszy Dreamliner dla Air Austral, 2016-05-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.